Sunday, March 26, 2023

"මගේ ජැකලින් පැටියා, මගේ බෝම්මා " කියා ජැකලින් ෆර්නැන්ඩස්ගේ උපන්දිනය වෙනුවෙන් පාතාල පෙම්වතා කොන්මන් සුකේෂ් චන්ද්‍රසේකර් ගෙන් ආදර හසුනක්  | Gossip Lanka story about Jacqueline Fernandez

SHARE
"මගේ ජැකලින් පැටියා, මගේ බෝම්මා "  කියා ජැකලින් ෆර්නැන්ඩස්ගේ උපන්දිනය වෙනුවෙන්  පාතාල පෙම්වතා කොන්මන් සුකේෂ් චන්ද්‍රසේකර් ගෙන් ආදර හසුනක්

මේ වන විටත් ඉන්දියාවෙහි සිරගතව සිටින පාතාල සිරකරුවෙකු වන සුකේෂ් චන්ද්‍රශේකර් බොලිවුඩ් නිළි ජැකලින් ෆර්නැන්ඩස්ගේ උපන්දිනය වෙනුවෙන් ලිපියක් ලියා ඇති අතර එහි ඔහු ඇයට කොතරම් ආදරය කරනවාද සහ මග හැරෙනවාද යන්න සඳහන් කර ඇත. උපන්දින සුබපැතුම් පිරිනැමූ තම ආධාරකරුවන්ට සහ හිතවතුන්ට ස්තූතිය පුද කරන බවද ඔහු පවසා ඇත.

ඉන්ඩියා ටුඩේ පුවත්පත් අන්තර්ජාල සංස්කරණය මෙම ලිපිය උපුටාගෙන පළ කර තිබුණි.
එහි සඳහන් වූයේ,

"මගේ ජැකලින් පැටියා, මගේ බෝම්මා, උපන්දිනය යෙදෙන මේ දවසේ මට ඔයාව මතක් වෙනවා. මට ඔබ නැතුව පාලුයි, මා වටා ඔබේ ශක්තිය මට මග හැරුණා, මට වචන නැහැ, නමුත් ඔබ මා කෙරෙහි ඇති ආදරය කිසි විටෙකත් වෙනස් නොවන බව මම දනිමි. අවසානය, මගේ මුළු හදවතින්ම, මම දන්නවා ඔබේ ලස්සන හදවතේ ඇති දේ, මට සාක්ෂි අවශ්‍ය නැත,

මට වැදගත් වන්නේ එපමණයි, පැටියෝ, නමුත් මම පිළිගත යුතුයි, මට ඔයා නැතුව පාලුයි, ඔයා දන්නවා මම ඔයාට කොච්චර ආදරෙයිද කියලා බොට්ටා බෝම්මා."

“ඔබ සහ ඔබේ ආදරය මගේ ජීවිතයේ මිල කළ නොහැකි හොඳම තෑග්ගයි, කුමක් පැමිණියත් ඔබ වෙනුවෙන් මම මෙහි සිටින බව ඔබ දන්නවා. ඔබට ආදරෙයි මගේ පැටියෝ, ඔබේ හදවත මට ලබා දීම ගැන ස්තූතියි. මගේ උපන්දිනය වෙනුවෙන් ඔබ සැමගේ සුබපැතුම් වෙනුවෙන් මගේ හිතවතුන්ට සහ මිතුරන්ට මම ස්තූතිවන්ත වෙමි. මට ලිපි සිය ගණනක්, සුබ පැතුම් ලැබී ඇත. මට ආශීර්වාදයක් දැනෙනවා, ස්තූතියි, ”ඔහුගේ ලිපිය අවසන් විය.

චන්ද්‍රශේඛර් පසුගියදා තිහාර් බන්ධනාගාරයේ සිට ලිපියක් මගින් ෆර්නැන්ඩස් හට හෝලි උත්සවයටද ආශිර්වාද ප්‍රාර්ථනා කළේය.

චන්ද්‍රශේඛර්ගේ කප්පම් සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් ප්‍රශ්න කිරීම සඳහා එරට රජය ෆර්නැන්ඩස් සහ නෝරා ෆටේහි කැඳවනු ලැබීය. ඔහු එම නිළිය සමඟ පෙම් සබඳතාවක් පවත්වන බව එහිදී අනාවරණය විය. ඔහු ඇයට සුඛෝපභෝගී මෝටර් රථ, ස්වර්ණාභරණ ඇතුළු විවිධ ත්‍යාග ලබා දී ඇති බව වැඩිදුර පර්යේෂණවලින් හෙළි වී තිබේ. නඩුව තවමත් විභාග වන අතර මේ හේතුවෙන් ජැක්ලින්ට රටින් පිටව යාමටද අවසර නැත.



SHARE

Author: verified_user

Lanka News Times වෙබ් අඩවිය මෙරට දේශපාලන ප‍්‍රවෘත්ති පාඨක ජනතාවට සැපයීමේ අරමුණින් ක‍්‍රියාත්මක වන ප‍්‍රමුඛ පෙලේ වෙබ් අඩවියකි. අප වෙබ් අඩවිය ජාතිවාදයෙන් තොර සමස්ථ ලාංකිකයින්ටම පොදු අන්තර්ජාල පුවත් භාවිතයක නිරතවන බව අපි මෙසේ වගකීමෙන් දැනුම් දෙන්නෙමු. (බාහිර වෙබ් අඩවි වලින් ගනු ලබන තොරතුරු වල සත්‍යතාවය පිලිබදව අප වගකීම් නොදරන බව කාරුණිකව සලකන්න.)

0 comments: